22 Ağustos 2013 Perşembe

Hoşçakal İstanbul... :/ :/ :/... Yeniden Görüşmek Üzere...

Dün sabah çıktığımız yolu ancak akşam üzeri bitirebildik. 
İstanbul' la ilgili artılar ve eksilerden oluşan bir değerlendirme yaptım...
İnsanların özellikle lokanta kafe gibi yerlerin çalışanlarının,
karşısındaki müşteriye yolunacak kaz muamelesi yapması eksiydi...
Çay bardaklarının deney tüpü gibi en küçük boy olup fiyatının fazla olması da öyle... 
Üstelik acıydı çaylar ya da ben öylelerine denk geldim. 
Eksilerden biri de İstanbul bir ev gibi sanki misafir odası temiz diğer yerleri kirli kalmış gibi. 
Tarihi yerleri, gezilecek yerleri güzel, çevresi temiz fakat onun haricindeki yerleri akşamdan çamaşır suyuna ıslatıp sabah iki su yıkama hissi veriyor... :)))))))))))))))))) 
Bu gezdiğimiz yerler en belli başlı gezilecek yerlerdi. 
Eyüp Sultan' ın haricinde eski gittiğimiz yerlere gitmedik. 
İstanbul' un çok az kısmını gezebildik daha neler vardır neler... 
Bir daha ki sefere inşallah.
Artılarına gelince: Benim için ilk artı öncelikle kaldığımız bölge de olan Beşiktaş Çarşı' ya çok düzenli, güzeldi. Sık sık karşlaştığımız kartal heykellerini hep boş yakalayıp çekmek istedim fotoğraflarını ama ne mümkün. Özellikle maç günü çok kalabalıktı.
Hep şikayet edilen taksi şöförlerine de benden bir artı... 
Gideceğimiz yere en kolay ve çabuk ulaştırdıkları için.
Her yol sorduğumuzda saygılı ve ayrıntılı cevap veren 
İstanbul ahalisine teşekkürler...
Ve paylaşımlarımda yorumlarıyla can katan 
http://evdeyazar.blogspot.com/ ' a da teşekkürler...

Dönüş yolu...
(Otobüsün 2. katından görünüm.)


Trafik böyleydi dün sabah.



İstanbul' da son anlarımız...






Ve bitti... 
Yeniden görüşünceye kadar hoşçakal İstanbul...
:))))))))))))))))))))))))))))
:))))))))

Gezimizin tümü...
Salı...
http://erayazifikiredebiyat.blogspot.com/2013/08/ada-sahillerinde-bekliyorummmm.html

Pazartesi...
http://erayazifikiredebiyat.blogspot.com/2013/08/gezelim-gezelim-istanbul-u-gezelim.html

Pazar...
http://erayazifikiredebiyat.blogspot.com/2013/08/ve-bugun-istanbul.html

Cumartesi...
http://erayazifikiredebiyat.blogspot.com/2013/08/istanbul-gezimizin-2-gunu.html

Cuma...
http://erayazifikiredebiyat.blogspot.com/2013/08/eveeeettt-bugun-istanbul-sokaklarndayz.html

2 yorum:

Evde Yazar dedi ki...

İstanbul saptamalarınız beni gülümsetti, bu arada yorumlarım için teşekkür etmeniz de ayrı bir incelik, çok mutlu ettiniz beni:)
Ben Kadıköy sevdalısı biriyim. Bizim tarihi çarşımız da en az Beşiktaş'ınki kadar güzeldir. Hele de o çarşıda Çiya adında turistik restoran vardır, ister gerçek Antep mutfağının vişneli kebaplarını, yuvalamalarını,kabak şekerlerini; isterseniz kebapçı bölümünde adını bile duymadığınız envai çeşit kebaplarını yiyin bayılırsınız:) Bu arada çay demişken, bir dahaki gezinizde yorgunluk molanızı Moda'mızın harika manzaralı meşhur çay bahçelerinde verin, ben de size eşlik edeyim isterim :) Bu arada dip not olarak belirteyim, kuzucuğunuzun yaramaz çocuk edasıyla gizli gizli çektiğiniz fotoğrafları da harikaydı:)
Sevgiler..

eratasarim2012@gmail.com dedi ki...

Yazdıklarınız için yine yeniden teşekkürler. Kadıköy tarafını az gezebildik bu sefer. İnşallah bir daha ki sefere. Karşıda olup da dönüş saatini herkesten farklı duymak bizim gibi İstanbul' u sora sora dolaşanlar için gerginlik oluyor. Aynı tarafta kalınca daha güvenli gibi geliyor. :)
Geldiğimizde mutlaka yazarım çay için eşlik ederseniz çok mutlu olurum elbette. Keşke bu sefer olabilseydi.
Kuzucuumdan artık pis pis bakışlar alıyordum son fotoğraflarında onun için de otobüste uyurken çok istememe rağmen çekemedim. :))))
Size iyi günler, iyi çalışmalar...
Sevgilerimle...