21 Kasım 2017 Salı

Günaydın...


Uzuuuuun, upuzun zamandır gelemediğim blogum ve okuyan sizlere günaydın.
Sabahın bu saatinde pencereden dışarı baktığımda gördüğüm kar manzarası yine yeniden yazma hevesi verdi bana.
Hangi konuda yazsam bilemiyorum ama ruhumuzu sıkmadan, somurtmadan, sanki hayat umurumuzda değilmiş gibi kahkahalara da gerek duymadan hatta belli belirsiz tebessüm iliştirdiğimiz bir yüz ifademiz olsun istiyorum yazımı okurken. Çünkü bu kar yağışının inceliğine, naifliğine böylesi yakışır.
Deeeee ben konu bulamadım ya, bu kadar özelliklerin hepsini taşıyan.
:)))))...
Dinlediğim güzel bir Sezen Aksu şarkısını paylaşayım en iyisi.
Sabahımızın dinginliğine gelsin...



"Köz..."
Diyor Sezen Aksu...

"Halimiz darma duman...
Sırrını gel çöz...
Sönmeyiz de ah inceden ...
Tüter oluruz KÖZ..."

Yine yüreğe dokunan, insanın içini inceden etkileyen güzel sözler.
Dinleyelim...

Hiç yorum yok: