25 Nisan 2018 Çarşamba

Ahmet Murat Karaduman' dan

BİR AŞK`IN ARDINDAN...
Sessizliği öğrendim senden.
Bir şarkının sadece bir şarkı olmadığını, bir türkünün sadece bir türkü olmadığını öğrendim.

Renkleri öğrendim senden.
En çok da renkleri.Ve en çok siyah’ı.Gecenin siyahı.Hasretin siyahı ,ayrılığın siyahı.Gözlerinin siyahı, saçlarının siyahı…….En çok öğrendiğim, en çok bağlandığım renk…..
Vazgeçmeyi öğrendim…
Sessizce ve derinden...İsyan etmeden,tepki vermeden,hırçınlaşmadan
vazgeçmeyi öğrendim….
Sahip olmayı ve aslında hiçbirşeyin sahibi olmadığımızı…..Zamanda bir nokta, noktada bir zerre olduğumuzu…..
Anlamı ve anlamsızlığı öğrendim……..Hayata değer katan , hayatı hayat yapan tek bir gülümseyişi……Ve o tek bir gülümseyiç çıkıp gittiğinde hayatınızdan , geriye ne kalır ki? sorusunun cevabını öğrendim…
…..
Tek bir insanda , bütün insanlığı öğrenmiş gibi……
Tek bir bakışta bütün bakışları öğrenmiş gibi……….
Tek bir dokunuşta tüm insanlığa dokunmuş gibi…….
Yanılgıyı ve gerçekliği...
Her kavramın kendi içinde zıttını yaşattığı gerçeğini……
Tek bir kere öğretmeye çalışmadığın halde.Tek bir kere suskunluğunu bozmadığın halde….Tek bir kere çokbilmiş hallere girmediğin halde……….
AŞK ‘ ı öğrendim……….
Bedelini birazdan fazla ödeyerek………..
Öğrendim…..

Hiç yorum yok: